Daniëlle Vermeul blinkt uit in regionaal OOG-toernooi.

Afgelopen zaterdag vetrokken de jongste Zempo wedstrijdjudoka’s uit Winschoten en Pekela naar het 45e OOG-toernooi in de druk bezette maar gezellige Klipheerd bij judovereniging Shi-Han te Noordbroek. Op dit uitstekend georganiseerde en met bijna 100 deelnemers druk bezet opstaptoernooi, lieten de beginnende judoka’s uit Oost Groningen hun kunnen zien op regionaal niveau. Opvallend was het uitstekend debuut van de Zempo judoka’s trainend in Winschoten. Voorzitter George Spelde toonde zich bijzonder tevreden met de kwaliteiten van deze snel groeiende nieuwe loot en deel uitmakend judovereniging Zempo.

Onbetwist uitblinker was Daniëlle Vermeul met aanleg voor technisch judo, lenig en veel doorzettingsvermogen Verder was er een eerste plaats voor Pascal Drenth, Eliza Zhang, Sanne Ninteman, Jellie van Dijk, Martijn Zuur, Anouk Roelfsema, Nina Hensens, Sander Dammer, Kylian Bulthuis, Dennis Stel en Anouk Hulsebos.

Joël Pijper zette met zijn tweede plaats ook een uitstekende prestatie neer. Zilver was er verder voor Vincent Erdmans, Sharona Welbergen, Elizabeth Wiekens, Amber Pater, Esther Hulsebos en Rianne Zuur .

Brons was er voor een sterke Alex Suur, voor Sem Walma, Nick de Groot, Bo Hulsebos, Thomas Hé, Lara Meijer en Tessa Moorlag